دانلود رایگان سوالات دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 با پاسخنامه تشریحی

دانلود رایگان سوالات دستگاه های اجرایی 1402 با پاسخنامه تشریحی

آکادمی لیزان به عنوان شناخته شده ترین سایت در مجموعه تولید سوالات آزمون های استخدامی، اقدام به تولید سوالات آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی نموده است تا داوطلبین عزیز برای شرکت در این آزمون بتوانند خود را محک بزنند؛ شما داوطلبین عزیز می توانید با دانلود رایگان سوالات دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 با پاسخنامه تشریحی اعتماد به نفس خود را بالا برده و اعتماد به نفس لازم برای شرکت در آزمون های بعدی را داشته باشید.

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1402 توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد؛ مجموعه آکادمی لیزان سوالات عمومی این آزمون را با پاسخ تشریحی که نتیجه تلاش کارشناسان مجموعه است،برای شما دوستان عزیز آماده کرده است.

سوالات عمومی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شامل موارد زیر می باشد:

معارف اسلامی = 15 سوال

زبان و ادبیات فارسی = 15 سوال

آشنایی با قوانین و مقررات اداری = 15 سوال

معلومات عمومی = 15 سوال

زبان انگلیسی = 15 سوال

هوش و توانمندی عمومی = 15 سوال

فناوری اطلاعات = 15 سوال

در جدول زیر می توانید سوالات عمومی آزمون دستگاه های اجرایی سال 1402 را با پاسخنامه تشریحی دانلود نمایید:

معارف اسلامی دانلود سوالات همراه با پاسخنامه
زبان و ادبیات فارسی دانلود سوالات همراه با پاسخنامه
آشنایی با قوانین و مقررات اداریدانلود سوالات همراه با پاسخنامه
معلومات عمومیدانلود سوالات همراه با پاسخنامه
زبان انگلیسیدانلود سوالات همراه با پاسخنامه
هوش و توانمندی عمومیدانلود سوالات همراه با پاسخنامه
فناوری اطلاعاتدانلود سوالات همراه با پاسخنامه

موفقیت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

کارشناسان آکادمی لیزان بر این باورند، مجموعه سؤالاتی که برای شما به‌صورت کاملاً رایگان تهیه کرده‌ایم می‌تواند عاملی مهم برای آمادگی شما در این آزمون بوده و قدمی مهم برای موفقیت در آن خواهد بود؛ بنابراین توصیه ما به شما این است که در کنار مطالعه درس به درس و جزوات مربوط به آن، این سؤالات را به طور کامل مطالعه کنید؛ چون احتمال اینکه این سؤالات در آزمون‌های بعدی تکرار شوند، بسیار زیاد است پس این فرصت را از دست ندهید و سؤالات را دانلود نمایید.

زمان دقیق یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

تا الان هیچ خبر دقیق و موثقی در ارتباط با یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به‌صورت رسمی منتشر نشده است؛ ولی طبق سنوات گذشته احتمال دارد این آزمون در سال 1403 و در ماه‌های فروردین یا اردیبهشت برگزار شود. پس توصیه ما به شما دوستان این است که از همین حالا خودتان را برای شرکت در این آزمون آماده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید.

شما دوستان و متقاضیان آزمون های استخدامی برای اطلاع از جدیدترین آزمون ها و نمونه سوالات ادوار گذشته می توانید پیج ما در اینستاگرام دنبال کنید.

پیشنهاد ویژه آکادمی لیزان برای موفقیت در درس معلومات عمومی

اگر می‌خواهید در درس معلومات عمومی که همیشه یکی از دروس ثابت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی بوده است، درصد بالایی را کسب کنید و موفقیت خود را در تمامی آزمون‌ها تضمین کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بسته ویژه را دانلود نمایید

این بسته ویژه شامل چه مواردی می باشد:

600 تست از سوالات آزمون های سنوات گذشته + تست های تالیفی با پاسخ های کاملا تشریحی

10 عدد جزوه کامل و خلاصه شده از منابع این درس (اطلاعات گردشگری – اطلاعات تاریخی – جزوه وصایای امام – جزوه قانون اساسی – جزوه تاریخ‌ادبیات – جزوه عملیات دفاع مقدس – جزوه قراردادهای مهم -…)

این محصول برای کدام دسته از متقاضیان آزمون های استخدامی مناسب است؟

این بسته ویژه برای تمامی متقاضیان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، آموزش‌وپرورش، وزارت نیرو، کلیه بانک‌های دولتی و خصوص، سازمان تأمین اجتماعی، دیوان محاسبات کشور، شهرداری‌ها، شرکت گاز، ارگان های دولتی و… مناسب می‌باشد و متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

با مطالعه این موارد می توانید به راحتی درصدهای بالایی را در این درس کسب نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *