دانلود رایگان سوالات آزمون مامور تشخیص مالیات سال 1402 با پاسخنامه تشریحی

دانلود رایگان سوالات آزمون مامور تشخیص مالیات سال 1402 با پاسخنامه تشریحی

آکادمی لیزان به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین سایت در مجموعه تولید سؤالات آزمون‌های استخدامی، اقدام به تولید سؤالات آزمون استخدامی مأمور تشخیص مالیات کرده است تا داوطلبین عزیز برای شرکت در آزمون مأمور تشخیص مالیات خود را محک بزنند و با استفاده از این سؤالات بتوانند آمادگی خود را بالا برده و اعتمادبه‌نفس لازم برای شرکت در این آزمون را داشته باشند.

آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات توسط جهاد دانشگاهی در خردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار گردید. آکادمی لیزان سؤالات تخصصی آزمون مأمور تشخیص مالیات سال 1402 را با پاسخ‌نامه تشریحی در اختیار شما عزیزان قرار داده است. امیدواریم با مطالعه این نمونه سؤالات بتوانید در آزمون‌های بعدی درصدهای خوبی را کسب کنید و یکی از قبول‌شدگان آزمون مأمور تشخیص مالیات باشید. این سؤالات توسط کارشناسان آکادمی لیزان تهیه شده است پس خواهشمندیم از کپی‌برداری آن جدا خودداری فرمایید.

 

سوالات تخصصی آزمون مامور تشخیص مالیات شامل این دروس است:

اقتصاد خرد، کلان و مالیه عمومی = 15 سوال

قانون مالیات های مستقیم = 10 سوال

اصول حسابداری

حسابداری صنعتی

قانون مالیات بر ارزش افزوده = 10 سوال

قوانین و مقررات مالی = 15 سوال

در جدول زیر می توانید سوالات تخصصی آزمون مامور تشخیص مالیات سال 1402 را با پاسخنامه تشریحی دانلود نمایید:

اقتصاد خرد، کلان و مالیه عمومی دانلود سوالات
قانون مالیات های مستقیم دانلود سوالات با پاسخ تشریحی
اصول حسابداریدانلود سوالات با پاسخ تشریحی
حسابداری صنعتیدانلود سوالات
قانون مالیات بر ارزش افزودهدانلود سوالات
قوانین و مقررات مالیدانلود سوالات

موفقیت در آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات

کارشناسان آکادمی لیزان بر این باورند، مجموعه سؤالاتی که برای شما به‌صورت کاملاً رایگان تهیه کرده‌ایم می‌تواند عاملی مهم برای آمادگی شما در این آزمون بوده و قدمی مهم برای موفقیت در آن خواهد بود؛ بنابراین توصیه ما به شما این است که در کنار مطالعه درس به درس و جزوات مربوط به آن، این سؤالات را به طور کامل مطالعه کنید؛ چون احتمال اینکه این سؤالات در آزمون‌های بعدی تکرار شوند، بسیار زیاد است پس این فرصت را از دست ندهید و سؤالات را دانلود نمایید.

زمان دقیق آزمون مامور تشخیص مالیات در سال 1403

تا الان هیچ خبر دقیق و موثقی در ارتباط با آزمون جدید مامور تشخیص مالیات به‌صورت رسمی منتشر نشده است؛ ولی طبق سنوات گذشته احتمال دارد این آزمون در سال 1403 و در ماه‌های فروردین یا اردیبهشت برگزار شود. پس توصیه ما به شما دوستان این است که از همین حالا خودتان را برای شرکت در این آزمون آماده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید.

شما دوستان و متقاضیان آزمون های استخدامی برای اطلاع از جدیدترین آزمون ها و نمونه سوالات ادوار گذشته می توانید پیج ما در اینستاگرام دنبال کنید.

 

دانلود سوالات عمومی آزمون مامور تشخیص مالیات

سؤالات دروس عمومی آزمون مأمور تشخیص مالیات شامل این دروس می‌باشد:

معارف اسلامی – زبان و ادبیات فارسی – آشنایی با قوانین و مقررات اداری – معلومات عمومی – زبان انگلیسی – هوش و توانمندی عمومی – فناوری اطلاعات

1 دیدگاه برای “دانلود رایگان سوالات آزمون مامور تشخیص مالیات سال 1402 با پاسخنامه تشریحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *